lørdag den 17. september 2011

aften..

Hej med jer igen igen!

Her for et par timer siden var jeg ude og gå en tur med min far. Det var faktisk ret super! Så besøgte jeg min momse og momsefar inden jeg tager til "solskinsøen", man bliver altid opvartet - "vil du have noget? nej tak, det er fint. Er du nu sikker?". Men sådan er stort set alle bedsteforældre vel, og det er det vi elsker dem for!

Så gik jeg på Q8 og købte to blade - Kig ind og Bazar...så er der lidt læsestof til "ferien". lol. Derefter gik jeg hjem og så spiste vi hjemmelavede burgere alle sammen!

Da jeg så gik op på mit værelse hang der en pakkepose på mit dørhåndtag, med en lille hyggepakke til lejrskolen. Her og nu, Gajoler m.m. Dejligt!

Lige nu er min lillebror og min fars kones niece, ved at gøre klar til hjemmebiograf. Vi skal se "Gullivers travel". Så deeeeeeeet..........var vidst det :-)
Håber i har en über aften, med søde mennesker?

xoxo..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar