søndag den 18. september 2011

morning to you..

Vågnede her for en time siden, til lyden af pude/ slåskamp inde fra min lillebrors værelse. feeeeeeedt -_-

I dag er jo dagen før jeg rejser!!!! yir. Glæder mig helt vildt meget :-)

Vi tager toget fra Helsingør, til Hovedbanegården, derefter kører vi i bus til Ystad og sejler til Bornholm.. Håber virkelig ikke det blæser meget, nåt vi er på færgen, har prøvet det en gang og det er riiiiiiigeligt!

Så som i nok har regnet ud, skal jeg pakke. Synes jeg skal have ret mange ting med i forhold til at vi "kun" skal være der i 5 dage! Så skal jeg jo også ud og købe ind til madpakke. Overvejer at tage salat med kylling og parmesan med. Tror også jeg spiser morgenmad på rejsen, er nemlig ikke helt sikker på at jeg kan få noget ned kl. 4 om morgenen!

Faldt lige over de her billeder på en fotoblog, så dem får i lige med på vejen!

skriver nok senere, men nu ser vi :-)

xoxo..







1 kommentar:

  1. Så nice smukke.
    Jeg glæder mig også heeeeelt vildt.

    -Emilie

    SvarSlet