lørdag den 17. september 2011

Update..

Hej igen!

Har lige spist frokost og set "masterchef". Til frokost fik jeg - og hold nu godt fast - gorgonzola og brie på rugbrød, med chilimarinerede blommer ovenpå. Fatter virkelig ikke de folk, der siger at ost er klamt! Det er det ikke, eller jo noget er, men alligevel.

Jeg kunne vildt godt tænke mig at komme til Paris igen, der er så hyggeligt! At gå op ad Champs Elysees og de andre små gader om aftenen, det er altså bare hygegligt! Jeg var derover i sommerferien, det var nu også meget vildt. Nu skal jeg jo "snart" konfirmeres, så det kunne være at man lige skulle ønske sig en rejse dertil! Kunne også VILDT godt tænke mig at komme "byen" - New York! Det får jeg sådan set lyst til hver gang jeg ser de der amerikanske film :-)
Det er da helt vildt så afhængig man bliver af at blogge, selvom jeg kun har haft det i et par timer!

xoxo..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar